سایت کیپر

معرفی سایت ها

کارگردان سریال بریکینگ بد

کارگردان سریال بریکینگ بد

جورج وینسنت گیلیگان جونیور (متولد 10 فوریه 1967) نویسنده ، تهیه کننده و کارگردان آمریکایی است. وی به خاطر کارهای تلویزیونی خود شناخته شده است ، به ویژه به عنوان خالق ، نویسنده اصلی ، تهیه کننده اجرایی و مدیر AMC’s Breaking Bad و فیلم تبلیغاتی بهتر Better Call Saul. او نویسنده و تهیه کننده فیلم های X-Files بود و از خالقین فیلم اسپین آف The Lone Gunmen بود.

گیلیگان چهار جایزه Primetime Emmy ، شش جایزه انجمن نویسندگان انجمن آمریکایی ، دو جایزه تلویزیونی منتخب منتخب و جوایز انجمن تهیه کنندگان آمریکا ، یک جایزه انجمن کارگردانان آمریکا و یک بفتا را از آن خود کرده است. او در خارج از تلویزیون ، نویسنده فیلمنامه فیلم Hancock در سال 2008 بود و فیلم دنباله فیلم Breaking Bad ، El Camino را نوشت و کارگردانی کرد که در 11 اکتبر 2019 اکران شد.

بریکینگ بد (به انگلیسی: Breaking Bad) یک مجموعه تلویزیونی درام جنایی نئو وسترن آمریکایی است که توسط وینس گیلیگان تهیه و تولید شده است. این برنامه از 20 ژانویه 2008 تا 29 سپتامبر 2013 از 5 فصل در مجموع 62 قسمت پخش شد. این فیلم در آلبوكرك ، نیومكزیكو فیلمبرداری وتهیه و تدوین شد و داستان والتر وایت (برایان كرانستون) ، معلم شیمی دبیرستان با حقوق كم و بی روحی است كه با تشخیص اخیر مرحله سه سرطان ریه دست و پنجه نرم می كند. والتر وایت  با تولید و توزیع مت آمفتامین متبلور برای تأمین آینده مالی خانواده اش قبل از مرگ ، ضمن مشارکت در خطرات دنیای زیر جنایت ، به زندگی جنایتکارانه روی می آورد. عنوان یک گفتگوی محاوره ای جنوبی به معنای “روی آوردن به زندگی جنایتکارانه” است. گیلیگان این سریال را اینگونه توصیف كرد كه دگرگونی والتر از آقای چیپس نرم زبان به Scarface را نشان می دهد.

بازیگران بریکینگ بد چه کسانی بودند ؟

از جمله بازیگران این سریال می توان به آنا گان و آر جی میته در نقش همسر والتر اسکایلر و پسرش والتر جونیور و بتسی برانت و دین نوریس در نقش خواهر اسکایلر ماری شریدر و همسرش هنک ، نماینده DEA اشاره کرد. از دیگر موارد می توان به باب اودنكیرك به عنوان وكیل سستی وایت و پینكمن ، سائول گودمن ، جاناتان بانك به عنوان بازپرس خصوصی و ثابت كننده مایك ارمانتراوت و جیانكارلو اسپوزیتو به عنوان پادشاه مواد مخدر گاس فرینگ اشاره كرد. در فصل آخر جسی پلمونز به عنوان تاد آلکوئیست از نظر جنایی جاه طلب و لورا فریزر در نقش لیدیا رودارته-کوئیل ، یک مدیر تجاری دست و پا چلفتی به طور مخفیانه خرید و فروش متد جهانی والتر را برای شرکت خود معرفی می کند.

فصل اول سریال Breaking Bad با بازبینی های کلی مثبت روبرو شد ، در حالی که بقیه دوره آن با استقبال جهانی روبرو شد ، که باعث می شود منتقدان آن را به عنوان یکی از برترین سریالهای تلویزیونی در تمام دوران تحسین کنند.  در سه فصل اول خود تماشاگران متوسطی داشتند ، اما فصل های چهارم و پنجم با دسترسی قابل توجهی در شبکه نتفلیکس قبل از آغاز فصل چهارم ، افزایش قابل توجهی در بینندگان داشت. تا زمان پخش پایانی سریال ، این سریال در بین پربیننده ترین برنامه های کابلی تلویزیون آمریکا بود. این نمایش جوایز بی شماری از جمله 16 جایزه Primetime Emmy ، هشت جایزه ماهواره ، دو جایزه Golden Globe ، دو جایزه Peabody ، دو جایزه منتقدان و چهار جایزه انجمن منتقدان تلویزیونی را دریافت کرد. کرانستون چهار بار جایزه Primetime Emmy را برای بازیگر نقش اول زن در یک سریال درام به دست آورد ، در حالی که Aaron Paul سه بار برنده جایزه Primetime Emmy برای بازیگر نقش مکمل زن برجسته در یک سریال درام شد. آنا گان دو بار برنده جایزه Primetime Emmy برای بازیگر نقش مکمل زن برجسته در یک سریال درام شد. در سال 2013 ، بریکینگ بد به عنوان تحسین شده ترین نمایش در تمام دوران ها وارد رکوردهای جهانی گینس شد.

 

منبع

+ نوشته شده در  يکشنبه 9 بهمن 1401ساعت 19:37  توسط انصاری 

iran bitumen

iran bitumen

Iran Bitumen Company, with 15 years of bitumen export history in the bitumen trade, proudly supplies high quality road Bitumen for the construction of inner city roads and highways.

Our organization has the capability produces penetration bitumen grades: 40/50, 60/70, 80/100, 85/100, 120/50, 160/220 and Performance Grade PG Bitumen all packed into new steel drums and delivered via 20ft or 40ft containers.

For your convenience our organization have several forms of payment options which include Bank Garuntee, Usance LC, Telegraphic Transfer TT and LC at sight. (please contact us to lea which form of payment you qualify for)

+ نوشته شده در  يکشنبه 9 بهمن 1401ساعت 19:35  توسط انصاری